Українська література


Іван Багряний «Тигролови» аналіз Аналіз — Іван Багряний Перша назва роману: «Звіролови» — написано за 14 днів. Рік: 1944 Літературний рід: епос Жанр «Тигролови»: пригодницький роман Тема «Тигролови»: зображення трагічної долі людини-особистості в радянському тоталітарному режимі. Ідея «Тигролови»: перемога добра над злом; за будь-яких обставин потрібно залишатися Людиною. Головні герої «Тигролови»: Григорій Многогрішний — молодий український інженер-авіатор, родина Сірків — Денис Сірко, Сірчиха та їх діти Гриць та Наталка, майор НКВС Медвин Проблематика роману «Тигролови» — це питання співвідношення добра й зла, морального вибору; збереження людяності, справедливості, патріотизму; взаємини особистості з владою. Композиція «Тигролови»: дві частини, разом дванадцять розділів. Сюжет «Тигролови» Сюжетна канва роману побудована навколо двох постатей — Григорія Многогрішного і майора НКВС Медвина. Їх двобій — це боротьба Людини із світом пітьми і пекла. Автор, як очевидець, змальовує страшні картини знущання над людьми, приниження їх людської гідності, насильства, приреченості на забуття в пеклі концтаборів. Юнак тікає з ешелону смерті — і в сотень інших арештантів піднімається дух, з’являється надія хоч не на порятунок, а на помсту своїм мучителям. Блукає в нетрях у пошуках порятунку й безпечного місця — і рятує дівчину-мисливця від розлюченої ведмедиці, хоча сам був на межі смерті від фізичного виснаження. Користується гостинністю українського роду Сірків із Зеленого Клину — і стає їм за сина та брата, партнера у полюванні. Закохується в Наталку, страждає, але приховує свої почуття, щоб не наражати дівчину на небезпеку, — і дає їй врешті-решт омріяне щастя взаємної любові. Сюжетні лінії: Пригодницька (життя Григорія Многогрішного); Сталінські репресії (уривчаста). Символіка назви роману «Тигролови» Родина Сірків полює на тигрів. Тигр — символ тайги. В умовах тоталітарного режиму людина полює на людину. Тематичні пласти роману: трагедія України; вплив сталінських репресій на долю людини (інженера-авіатора Григорія Многогрішного); жорстокість тих, хто чинить беззаконня; побут і традиції українців — переселенців на Далекий Схід; романтичне кохання Наталії (з родини Сірків) і Григорія. «Тигролови» мають усі прикмети пригодницького роману: персонажі розділені на позитивних і негативних; захоплюючий сюжет; мисливські пригоди; кохання до дівчини, яка зросла в умовах дикої природи; happy end — щасливий кінець. Життєвий принцип Григорія Многогрішного — «Ліпше вмирати біжучи, ніж жити гниючи»Джерело: http://dovidka.biz.ua/analiz-tigrolovi/ Довідник цікавих фактів та корисних знань © dovidka.biz.ua
«Тигролови» «Тигролови» аналіз твору передбачає визначення теми, ідеї, головної думки, героїв, жанру, визначення сюжету та композиції роману, критика «Тигролови» Іван Багряний «Тигролови» аналіз Аналіз — Іван Багряний Перша назва роману: «Звіролови» — написано за 14 днів. Рік: 1944 Літературний рід: епос Жанр «Тигролови»: пригодницький роман Тема «Тигролови»: зображення трагічної долі людини-особистості в радянському тоталітарному режимі. Ідея «Тигролови»: перемога добра над злом; за будь-яких обставин потрібно залишатися Людиною. Головні герої «Тигролови»: Григорій Многогрішний — молодий український інженер-авіатор, родина Сірків — Денис Сірко, Сірчиха та їх діти Гриць та Наталка, майор НКВС Медвин Проблематика роману «Тигролови» — це питання співвідношення добра й зла, морального вибору; збереження людяності, справедливості, патріотизму; взаємини особистості з владою. Композиція «Тигролови»: дві частини, разом дванадцять розділів. Сюжет «Тигролови» Сюжетна канва роману побудована навколо двох постатей — Григорія Многогрішного і майора НКВС Медвина. Їх двобій — це боротьба Людини із світом пітьми і пекла. Автор, як очевидець, змальовує страшні картини знущання над людьми, приниження їх людської гідності, насильства, приреченості на забуття в пеклі концтаборів. Юнак тікає з ешелону смерті — і в сотень інших арештантів піднімається дух, з’являється надія хоч не на порятунок, а на помсту своїм мучителям. Блукає в нетрях у пошуках порятунку й безпечного місця — і рятує дівчину-мисливця від розлюченої ведмедиці, хоча сам був на межі смерті від фізичного виснаження. Користується гостинністю українського роду Сірків із Зеленого Клину — і стає їм за сина та брата, партнера у полюванні. Закохується в Наталку, страждає, але приховує свої почуття, щоб не наражати дівчину на небезпеку, — і дає їй врешті-решт омріяне щастя взаємної любові. Сюжетні лінії: Пригодницька (життя Григорія Многогрішного); Сталінські репресії (уривчаста). Символіка назви роману «Тигролови» Родина Сірків полює на тигрів. Тигр — символ тайги. В умовах тоталітарного режиму людина полює на людину. Тематичні пласти роману: трагедія України; вплив сталінських репресій на долю людини (інженера-авіатора Григорія Многогрішного); жорстокість тих, хто чинить беззаконня; побут і традиції українців — переселенців на Далекий Схід; романтичне кохання Наталії (з родини Сірків) і Григорія. «Тигролови» мають усі прикмети пригодницького роману: персонажі розділені на позитивних і негативних; захоплюючий сюжет; мисливські пригоди; кохання до дівчини, яка зросла в умовах дикої природи; happy end — щасливий кінець. Життєвий принцип Григорія Многогрішного — «Ліпше вмирати біжучи, ніж жити гниючи»Джерело: http://dovidka.biz.ua/analiz-tigrolovi/ Довідник цікавих фактів та корисних знань © dovidka.biz.ua
Результат пошуку зображень за запитом "літературні жанри і стилі картинка"

Іван Багряний «Тигролови» аналіз Аналіз — Іван Багряний Перша назва роману: «Звіролови» — написано за 14 днів. Рік: 1944 Літературний рід: епос Жанр «Тигролови»: пригодницький роман Тема «Тигролови»: зображення трагічної долі людини-особистості в радянському тоталітарному режимі. Ідея «Тигролови»: перемога добра над злом; за будь-яких обставин потрібно залишатися Людиною. Головні герої «Тигролови»: Григорій Многогрішний — молодий український інженер-авіатор, родина Сірків — Денис Сірко, Сірчиха та їх діти Гриць та Наталка, майор НКВС Медвин Проблематика роману «Тигролови» — це питання співвідношення добра й зла, морального вибору; збереження людяності, справедливості, патріотизму; взаємини особистості з владою. Композиція «Тигролови»: дві частини, разом дванадцять розділів. Сюжет «Тигролови» Сюжетна канва роману побудована навколо двох постатей — Григорія Многогрішного і майора НКВС Медвина. Їх двобій — це боротьба Людини із світом пітьми і пекла. Автор, як очевидець, змальовує страшні картини знущання над людьми, приниження їх людської гідності, насильства, приреченості на забуття в пеклі концтаборів. Юнак тікає з ешелону смерті — і в сотень інших арештантів піднімається дух, з’являється надія хоч не на порятунок, а на помсту своїм мучителям. Блукає в нетрях у пошуках порятунку й безпечного місця — і рятує дівчину-мисливця від розлюченої ведмедиці, хоча сам був на межі смерті від фізичного виснаження. Користується гостинністю українського роду Сірків із Зеленого Клину — і стає їм за сина та брата, партнера у полюванні. Закохується в Наталку, страждає, але приховує свої почуття, щоб не наражати дівчину на небезпеку, — і дає їй врешті-решт омріяне щастя взаємної любові. Сюжетні лінії: Пригодницька (життя Григорія Многогрішного); Сталінські репресії (уривчаста). Символіка назви роману «Тигролови» Родина Сірків полює на тигрів. Тигр — символ тайги. В умовах тоталітарного режиму людина полює на людину. Тематичні пласти роману: трагедія України; вплив сталінських репресій на долю людини (інженера-авіатора Григорія Многогрішного); жорстокість тих, хто чинить беззаконня; побут і традиції українців — переселенців на Далекий Схід; романтичне кохання Наталії (з родини Сірків) і Григорія. «Тигролови» мають усі прикмети пригодницького роману: персонажі розділені на позитивних і негативних; захоплюючий сюжет; мисливські пригоди; кохання до дівчини, яка зросла в умовах дикої природи; happy end — щасливий кінець. Життєвий принцип Григорія Многогрішного — «Ліпше вмирати біжучи, ніж жити гниючи»Джерело: http://dovidka.biz.ua/analiz-tigrolovi/ Довідник цікавих фактів та корисних знань © dovidka.biz.ua
Пов’язане зображення

Стилі

Письменники
Твори
Жанри
Орнаменталізм
“Слово про похід Ігорів” поема, героїчна пісня
Монументалізм
Нестор “Повість минулих літ” літопис
Бароко
Г.Сковорода “De libertate”
“Всякому місту – звичай і права”
“Бджола та Шершень”
лірика гром.
лірика гром.
Байка епічна
Класицизм
І. Котляревський “Наталка Полтавка”
“Енеїда”
драма
поема
Сентименталізм
Г. Квітка-Основ’яненко “Маруся” повість соц.-побут.
Романтизм
Т.Шевченко “До Основ’яненка”
“Катерина”
“Гайдамаки”
лірика
поема
поема
П. Куліш “Чорна рада” роман істор.
М. Вовчок (Вілінська) “Максим Гримач” оповідання
О. Гончар “За мить щастя” новела
В. Сосюра “Любіть Україну” лірика гром.
Реалізм
Т.Шевченко “Мені однаково”
“Кавказ”
“Сон” (комедія)
“І мертвим і живим…”
“Заповіт”
лірика невільнича
поема сатир.
поема сатир.
поема-послання
лірика
І. Нечуй-Левицький “Кайдашева сім’я” повість сусп.-побут.
П. Мирний (Рудченко) “Хіба ревуть воли як ясла повні?” роман соц.-псих.
І. Карпенко-Карий (Тобілевич) “Мартин Боруля” трагікомедія
Модернізм
М. Куліш “Мина Мазайло” трагікомедія
І. Драч “Балада про соняшник” лірика
Неоромантизм
Л. Українка (Косач) “Contra spem spero!”
“Лісова пісня”
лірика гром.
драма-феєрія
І.Франко “Гімн”
“Чого являєшся мені у сні”
“Мойсей”
лірика гром.
Лірика інтимна
поема-притча
М. Коцюбинський “Тіні забутих предків” повість
О.Кобилянська “Земля” повість соц.-псих.
О. Довженко “Україна в огні”
“Зачарована Десна”
кіноповість
кіноповість
Г. Тютюнник “Три зозулі з поклоном” новела
Л. Костенко “Маруся Чурай”
“Страшні слова, коли вони мовчать”
“Українське альфреско”
роман у віршах істор.
лірика
лірика
І. Багряний (Лозов’ягін) “Тигролови” роман пригодн.
М. Вороний “Блакитна Панна” лірика
П. Тичина “О панно Інно”
“Арфами, арфами..”
“Ви знаєте як липа шелестить”
лірика
лірика
лірика
Богдан-Ігор Антонич “Різдво” лірика
Ю. Яновський “Вершники” роман у новелах
Неокласицизм
М. Рильський “Молюсь і вірю” лірика
Є. Маланюк “Стилет чи стилос” лірика
Імпресіонізм
М. Коцюбинський “Intermezzo” новела
В. Винниченко “Момент” новела
Експресіонізм
В. Стефаник “Камінний хрест” новела
М. Хвильовий (Фітільов) “Я (романтика)” новела
Екзистенціалізм
В. Підмогильний “Місто” роман урбаніст.
Символізм
О. Олесь (Кандиба) “Чари ночі”
“О слово рідне! Орле скутий!”
лірика
лірика
Сюрреалізм
В. Стус “Як добре те, що смерті не боюсь я”
“О земле втрачена, явися!”
лірика
лірика невільн.
Неонародники
А. Малишко “Пісня про рушник” пісня
В. Симоненко “Лебеді материнства” лірика
О. Вишня (Губенко) “Моя автобіографія”
“Сом”
усмішка

Комментариев нет:

Отправить комментарий